MMClinic henkilökunta

Ajanvarauksissa ja peruutuksissa olethan yhteydessä suoraan tekijään tai info@mmclinic.fi

Eetu Koivisto, Osteopaatti

Kiinnostuksen kohteina ovat erityisesti pitkittyneet sekä krooniset selkäkivut, purentalihaskivut, niskan retkahdusvammojen ja aivotärähdysten jälkitilat (päänsäryt, huimaukset, tasapaino-ongelmat yms.) ja erilaiset hermo-ongelmat rangassa sekä raajoissa. Vastaanotolla yhdistyvät manuaalinen hoito, liike- ja neurologinen kuntoutus.

• Pitkittyneet selkäkivut
  • Pitkittyneet niskakivut
  • Niskan whiplash (retkahdusvammat)
  • Pitkittyneet aivotärähdyksen jälkeiset oireet
  • Purentalihaskivut (TMD)
  • Raajojen säteilykipu ja puutuneisuus
  • Päänsärky
  • Huimaus

Jussi-Pekka Lammi, koulutettu hieroja, fysiikkavalmentaja

Valmistuin hierojaksi TYA-oppilaitoksilta 2012. Hierojakoulun aikana suoritin samalla Personal training -koulutuksen. 2019 suoritin Nordic Health Academy:ssä kansainvälisen Personal Trainer pätevyyden (American council on exercise sertifikaatin). Vastaanotolla kohtaan asiakkaat rennolla otteella, mutta vaivat ja kivut vakavasti ottaen. Nähdään Verkahovilla!

• Manuaalinen terapia
  • Fysiikkavalmennus
  • Pitkä kokemus hoitotyöstä

Eero Aaltonen, koulutettu hieroja, osteopaattiopiskelija

Alalla vuodesta 2016 lähtien. Tällä hetkellä vastaan koripallojoukkueen kuntoutusprojekteista ja fysiikkavalmennuksesta sekä työskentelen klinikalla yhdistäen ihmisen liikettä, neurologian tutkimista ja iso ripaus yksilöllisyyttä. Työn ulkopuolella nautin kaikesta luontoon liittyvästä (patikointi, metsästys, kävelylenkit) sekä innostuminen & uteliaisuus on herkässä kaikesta uudesta.

• Rasitusperäiset vaivat
  • Päänsärky- ja purentalihasvaivat
  • Urheiluvammat: niiden kuntoutus ja kivunlievitys (jännevaivat, lihasrepeämät, nivelvaivat)
  • Erilaiset hermo-ongelmat käsissä ja jaloissa

Paavo Petäys, koulutettu hieroja, osteopaattiopiskelija, fysiikkavalmentaja

Liikkuvan kehon ammattilaisena pyrin vastaanotolla painottamaan tarkkaan haastatteluun ja tutkimiseen, jotta vaivan todellinen syy saataisiin tilanteen niin salliessa mahdollisimman hyvin selville. Pyrin yhdistelemään hoidoissani tarpeen mukaan manuaalista hoitoa sekä harjoitusten ohjaamista. Valmentajana olen kiinnostunut elämäntapamuutosta harkitsevien kannustamisesta, liikunnallisten tavoitteiden saavuttamisen mahdollistamisesta sekä voimaharjoittelun ohjelmoinnista. Myöskin leikkausten jälkeinen tukeva hoito ja harjoittelu kuuluu erityisosaamiseeni.

Erikoisosaaminen:

• Selkäkivut (erityisesti lanneselkä)
  • Nivelkivut(erityisesti polvi)
  • Jännekivut

Iiro Koponen, fysioterapeutti, koulutettu hieroja

Olen vuonna 2019 valmistunut Fysioterapeutti, aiemmalta koulutustaustaltani Koulutettu Hieroja (v. 2015). Osaamisalueeseeni kuuluu tällä hetkellä laajasti tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen kuntoutus sekä ennaltaehkäisy, yläraaja-niska-hartia-olkapää alueiden ongelmat/kiputilat, rasitusperäiset vaivat, harjoitusohjelmien tekeminen sekä voima/kuntosaliharjoittelun tekniikan opetus. Hoitomenetelmiini kuuluu mm. erilaiset lihaskäsittelyt (hieronta, trigger, faskia), nivel- sekä neuraalikudosmobilisaatiot sekä terapeuttinen harjoittelu.

Antti Lähde, koulutettu hieroja

Valmistuin koulutetuksi hierojaksi Erottajan hierojakoulusta 2019. Minulla on vahva kuntosalitausta ja kokemusta löytyy myös palloilu- sekä yleisurheilu lajeista. Terveyden edistäminen ja ihmisten auttaminen on minulle erittäin tärkeää ja panostan työssäni aina asiakastyytyväisyyteen. Vahvistan jatkuvasti ammattitaitoani, jotta asiakas saa parhaan mahdollisen käynnin. Yhdistän työssäni monipuolisesti eri hoitotekniikoita.

Riku

Riku Rantanen, Osteopaatti, voimavalmentaja

Olen tehnyt töitä erilaisten tuki- ja liikuntaelinsairauksien parissa vuodesta 2015, sivutoimena olen tehnyt myös valmennustöitä. Viimeiset pari vuotta olen keskittynyt pääasiassa akuuttien ja pitkittyneiden kiputilojen, rasitusvammojen sekä ääreishermoston ongelmien kuntoutustyöhön. Tarjoan myös yksilövalmennusta kaikille lähtötasosta riippumatta. En omaa erityisryhmää mitä tulee asiakkaisiin, työskentelen kaikkien kanssa kipukroonikoista eliittiurheilijoihin.

• Niskan ja purentaelimistön ongelmat
  • Urheilijoiden ja aktiiviliikkujien kiputilat
  • Pitkittyneet kiputilat
  • Ikäihmisten tuki- ja liikuntaelinsairaudet
  • Olkapääkivut
  • Selkäkivut ja iskias
Maija

Maija Ristimäki, ravitsemusterapeutti

Ravitsemusterapeutti on yliopistokoulutettu ravitsemuksen ammattilainen, jonka vastaanotolta saat apua mm. erilaisten sairauksien ravitsemushoitoon, elintapaohjaukseen sekä ruoka- ja kehosuhteen haasteisiin. Ravitsemusterapiassa työskennellään asiakaslähtöisesti ja ohjaus on aina yksilöllistä huomioiden erilaiset arjen haasteet ja asiakkaan voimavarat. Ravitsemusterapeutille voit hakeutua, jos mikä tahansa syömisessä mietityttää tai haluat varmistusta ruokavalion riittävyydestä tai monipuolisuudesta.

Riikka Heinonen, fysioterapeutti

Patrik Mäki, fysioterapeutti

Kiinnostukseni fysioterapiaan kumpuaa palavasta halusta auttaa ihmisiä sekä edistää heidän terveyttään tukemalla jokaisen kykyä liikkua haluamallaan tavalla. Erityisiä mielenkiinnon kohteitani ovat alaraajojen, olkapään ja selän alueen tuki- ja liikuntaelin vaivat sekä aktiiviliikkujan ja urheilijan suorituskykyä kehittävä toiminta. Vastaanotollani hyödynnän monipuolista ja luovaa, juuri sinun tarpeitasi vastaavaa harjoittelua sekä manuaalisia tekniikoita esimerkiksi nivelmobilisaatiota ja pehmytkudoskäsittelyä.

Urheilumaailmassa olen toiminut mm. Suomen taekwondo maajoukkueen fysioterapeuttina Portugalin EM kisoissa 2021.

Erikoisosaaminen:

• Alaraajojen tuki- ja liikuntaelin ongelmat (lonkka, polvi, nilkka, jalkaterä)
  • Olkapäävaivojen kuntoutus
  • Selän alueen rasitusperäiset vaivat sekä iskias oireet
  • Nuoren urheilijan fysioterapia ja urheiluvammojen kuntoutus
  • Alaraajojen leikkausta edeltävä ja leikkauksen jälkeinen kuntoutus